15 October 2011

cuti semester datang lagi

yahoo... cuti semester datang lagi...
what is wonderful time...
banyak plan yang berlegar di kepala
tp mcm biasa selalunya semua tak ikut plan
lain dirancang lain jadinya


kali ni 
rasa mcm tak nak plan apa2
mana yang terlintas je trus buat


hati berdetik riang
impian jadi kenyataan
melihat si dia terus maju


tp yg jd sakitnya hati
bila si dia siap nyanyi lagi
"oh adinda jangan iri hati 
kanda naik pangkat lagi"
ada ke patut


tp mana boleh serah kalah...
aku pun nyanyi balik la..
" oh kekanda...
dinda mana dengki malah dinda support kanda"


ha ha ha puas hati.. mengtang2 dia naik pangkat dah 2 kali
mentang2 la aku baru naik pangkat sekali..
nanti... i habis belajar.. tau la u..


terkadang seronok tengok telatah si dia
suka menyakat... suka tgk aku tarik muka 14
apa dia ingat cantik ke muka aku 
kalau aku tarik muka..
mungkin la kot.. kalau tak tak kan asik buat aku majuk je..


susah nak faham lelaki ni..

No comments:

Post a Comment